vilmaochvictoria

Alla inlägg under juli 2012

Nu kommer shoppingen från Norrköping och idag på bilder :) !

Där jag igentligen inte skulle shoppa alls men jag lurade i mamma lite ;)

Shoppingen från Bromma visar jag en annan dag (det var bara 2 grejer och tröjan är i tvätten :( )


Norrköping:

  Neon gul tröja från gina tricot!


  En rosa tröja ifrån Cubus

Tyget på tröjan är ser stickad ut men är lixom slapp, siden kan man nästan säga ! -.-


  man ser inte tyget så bra jag har sämst mobil kamera !!!!!!! :(

 

tröja från lagerhus 157 :)

 

en Sjal från lagerhus 157

Jag köpte en bodybutter också därifrån med doft av vanilg :)

Marknaden:

  upp&ner jag vet....

magtröja i amrikanska flaggan ;)

  

slappt linne !


  Amirkansk flagga som jag ska hänga upp i mitt rum på väggen !!! ;)


Jag köpte också ett tygarmband där det står FCB på , men jag hittar det inte just nu !!! :s


det jag shoppade idag (vingåker outlet)

 

Ny väska !!


 

skor med klack


nu ska jag äta hejdå

// Vilma Munther

Av Vilma Munther Victoria Bieber - 30 juli 2012 21:28

Hehe ja så länge tar det ätt storstäda mitt rum jag har bara blivigt klar med skrivbordet och nästa med min svarta hylla eller vad det nu är ?! :)


Imorrn ska jag fortsätta städa


ps. jag tog massa pauser ifrån städandet för jag badade ;)


 

// Vilma Munther

Av Vilma Munther Victoria Bieber - 30 juli 2012 09:07

Eller jo ja vecka kan man nog säga ;)

Idag så börjarjag med att städa mitt rum (mamma hjälper) Behöver slänga ut gamla grejer och med lite nya , tömma låder osv -.-

Ja det tar typ hela dan , men om jag blir klar tidigare så kan jag visa vad jag köpte i norrköping,bromma och malmköping (på alla dom ställerna skulle jag igentligen inte köpt någonting)


Bara några veckor kvar på sommarlovet   

Men den sista veckan kommer bli roligast för då får jag träffa bästavännerna Emelie,Sofia,Emil,Nomi och Axel !

hejdå ^^

 

// Vilma Munther

Av Vilma Munther Victoria Bieber - 29 juli 2012 20:36

Har haft kramp i magen i 3 dar och det har itne slutat än det går upp & ner !

Men iaf idag var jag i malmköping på marknad jag köpte 3 grejer eller 4 ;( ^^

Det kommer oxå i videoinlägg eller bild inlägg ! isamman med det jag shoppade i norrköping och bromma ! -.- coming soon !!

Vi ska storstäda mitt rum snart oxå , behövs verkligen ut med gamla grejer oh in med nya ;)

Imorrn ska jag nog bara vara hemma och vila magen -.-

  bild jag tog hos nelly för ganska länge sen då skolan va igång !!


 


// Vilma Munther

Av Vilma Munther Victoria Bieber - 27 juli 2012 09:40

Godmorgon !

Jaha idag var det då ett till kalas som ska firas !

Min moster fyller 39 ! Så grattis ^^

Så vi åker ner till Nyköping (mormor&morfar där hon lånar deras hus) och firar henne , vi äter lunch och tårta där.

Efter det KANSKE vi åker ner till kusinerna igen för att bada :) men om inte så har jag nog tid att göra videoinlägg eller ta bilder på det jag shoppade i Bromma och i Norrköping ( inte mycket shopping på dom 2 ställerna för igentligen skulle jag inte ha nått alls :) )


Tips på bra bloggar:

Alexandra: http://www.kissies.se/  <-- länk
Emma: http://eemmajanson.blogg.se/  <-- länk

Jessica: http://jessicanybergs.blogg.se/  <-- länk

Esmeralda: http://eesmee.blogg.se/  <-- länk

Ebba: http://bunnyjump.blogg.se/ <-- länk

Victoria: http://sicansplace.bloggplatsen.se/ <-- länk


Ha det nice ;) ^^


    suddig bild men förra sommarn!!


 

// Vilma Munther ^^

 

Idag ska jag fira Adam han blir 5 år idag -.-

Så grattis killen ;)


Ja så jag åker till kusinerna idag dårå mest kommer jag nog va me Ebbzii ^^ http://bunnyjump.blogg.se/  <--- länk

Så jag kommer vara upptagen rätt så mycket , men nu ska jag nog bada i vår pool :)

hejdå !


  // Vilma Munther



Av Vilma Munther Victoria Bieber - 25 juli 2012 17:34

Hej på er ;) ^^

Idag har jag vart med Ebba bunnyjump.blogg.se  <---

Vi har typ badat,hoppat studsmatta och gått ut med hennes 2 kaniner ;) 

  gammal bild!!

 

Ha det bra -.-

 

 

Perfekt dag idag jag badade 7 gånger tror jag sen va jag juh oxå och gjorde andra saker med Ebba,Fredrika :) ^^

Ebbas blogg: http://bunnyjump.blogg.se/  

I jul kommer bloggningen bli mycket mycket bättre för då kanske jag får en ny mobil ( tex iphone :) )

och då kan jag ta mycket mer bilder och allt !


  // Vilma Munther

Presentation


vi är två tjejer på 12 vintrar, i vår blogg kan du läsa om vår framtid och vad vi gör på vår fritid och vi tipsar också om tex kläder och smink :D hope u like it

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilka tycker ni är bäst :o ?
 Justin Bieber
 One direction
 Ulrik Munther
 Gandalf
 Annan
 Ingen...

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vilma o Victoria

kärlek

<3

Vilmas idoler

  

 

Ovido - Quiz & Flashcards